amelyben összezavarjuk a helyieket

Csengetnek az ajtón. G. kimegy ajtót nyitni.

Lakó (fiatal hölgy, kendő nélkül, franciául) Helló, bocs a zavarásért, a cigarettám leesett a kertbe.

G. (franciául) Helló, nekünk nincs kulcs kerthez.

Lakó (franciául) De leesett kertedbe, cigaretta.

G. (franciául) De nem hallottam csattanás.

Lakó (franciául) De én tényleg nagyon sajnál, feletted lakok kettővel, leesett.

Én (arabul): Én beszélek arabul, mondd arabul.

G. (magyarul) Azt mondja, hogy leesett a hamuzója a teraszra, de nem hallottam csattanást.

Lakó (angolul) Leesett kertedbe.

Én (angolul) Nincs kulcsunk a kerthez.

Lakó (angolul) De ide hozzád.

Én (angolul) Gyere, nézd meg.

Lakó (angolul) De én csak bocsánatot akarok kérni. (Közben bejön, kiemgyünk a teraszra, ott egy kis cigarettahamu). Látod, lakok ott fent, én cigaretta, hamu leesik, sajnálom.

Én (angolul) Oké, semmi baj, majd feltakarítom.

Lakó (angolul) Én csak jönni kér elnézést. de különben is hova valósiak vagytok? Olaszok?

Én (angolul) Nem, Románia. Tudod, Kelet-Európa.

Lakó (angolul) Kelet-Európa? Németország?

Én (angolul) Ja, mellette.

Lakó (angolul) És románul beszéltek?

Én (angolul) Nem, magyarul.

Lakó (angolul) Akkor én nagyon sajnál, még egyszer, ne haragudjatok.

Én (angolul) Semmi gond, köszi, hogy szóltál.

G. (magyarul) Hát ezért nem hallottam a csattanást.

***

Én nem beszélek franciául, csak amennyit a román alapján értek, G. kicsivel többet ért, de rosszul beszél, a lakó nem beszélt arabul, valószínűleg nem idevalósi, és biztos, hogy se nem francia, se nem olasz, se nem angol anyanyelvű, és itt nyilvávalóan nem szokás idegeneket beinvitálni.

Reklámok
amelyben összezavarjuk a helyieket

Itt kommentelhetsz.

