a telefonos történet újabb fordulata

Emlékeztek még erre a sztorira? Én nem felejtettem el, annyira különleges volt.

***

Ma jöttem haza a medinából, és megállított egy nő, és megkérdezte, hogy én vagyok az, akinek ellopták a telefonját (egy mililós városban vagyunk). Mondom, hogy igen, de az egy hónapja volt. És kérdezte, hogy megkerült-e, mert hogy ő volt az, aki látta az eseményeket és szólt valakinek, hogy keressék meg a telefont, és tudni szerette volna, hogy visszakaptam-e.

Mondtam neki, hogy igen, persze, egy srác a medinából visszahozta, és hogy ez mennyire nagyszerű.

Erre azt mondta, hogy azért csinálta, mert “az arcodra van írva a lelked”. És ezzel elsietett a dolgára.

Én meg sírva jöttem hazáig.

a telefonos történet újabb fordulata

a telefonos történet újabb fordulata” bejegyzéshez egy hozzászólás

Itt kommentelhetsz.

