narancsos valami

G. már három hónapja mondja, hogy akkor majd felkel reggel és kimegy a halpiacra. Ma, mivel ott jártam, úgy döntöttem, hogy veszek valami halat. Valami olyasmit akartam, ami nem nagyon halszagú, és nem kell pucolni, így vettem valami halat, azt hiszem, hogy bébicápát, mindenesetre bőre van, nem pikkelyei, és kék szeme.

Elég drága volt, 60 dirhem fél kiló, de egyszer ezt is ki kell próbálni. Én persze utálom a halat, a szagát is, a halpiacon is alig vettem levegőt, annyira iszonyat büdös van. De azért megsütöttem.

Megmostam a halat, kicsit megpirítottam, rávágtam egy citromot, égy narancsot és egy nemtommit (valami másféle narancs, kicsi és kemény) héjjastól, rátöltöttem két deci narancslevet, megszórtam fehérborssal és fahéjjal, megsóztam, és hagytam, hogy süljön meg. Kuszkuszt főztem hozzá.

WP_20141115_005[1]

narancsos valami

narancsos valami” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Minden elismerésem, hogy mégis készítesz ilyen kaját. Nekem nincs ilyen, aminek még a látványát sem bírom, illetve nem találkoztam még vele, úgyhogy el se tudom képzelni, hogy milyen érzés lehet másnak mégis elkészíteni.

Itt kommentelhetsz.

