that sad moment, amikor

rájössz, hogy valaki, aki fontos volt neked, unfriendelt a fészen.

Reklámok
that sad moment, amikor

that sad moment, amikor” bejegyzéshez ozzászólás

  1. hajni szerint:

    sajnos így van ez… nem mindig annak vagyunk fontosak, aki nekünk fontos… ez a real life sokszor nem túl szívderítő. (este fél 11-kor már csak ilyen életbölcsességekre futja…)

  2. Nem biztos, hogy. Benne van a pakliban, de nekem egy volt kolléganőm és a legjobb barátom is eltűnt már fészről. Az előbbi rákérdezett, h én töröltem-e, az utóbbival meg napi kontaktban vagyunk, csak akkor vettük észre, amikor vmi linket küldtünk volna el egymásnak telefonálás közben. Kiderült, h csak a fész volt szararc. Durva, hogy hány emberi kapcsolatot zavarhatott már össze a fácse.

  3. Igen, Eszter, könnyen lehet, hogy ez történt. Ritkán beszélünk mostanában, és én egyszer már lejelentkeztem a fészbúkról, csak az utazán miatt mentem vissza. Szóval simán lehet, hogy a fész a hibás.

  4. Én nemrég végeztem nagy irtást az ismerősök között. Részben indulatból (amely során a nem túl kiterjedt családomat töröltem egytől egyig), részben meg belejöttem a dologba, és akivel nem volt már legalább egy éve semmilyen kapcsolat, még egy megosztást sem láttam tőle (ami ugye felveti annak a lehetőségét, hogy letiltott), szintén a kukában végezte.
    Eddig egy családtagot “vettem vissza” meg két ismerőst, akik észre vették és rákérdeztek.
    Egyébként sem gyűjtök ismerősöket, nagyon megnézem, kit igazolok vissza, valami tényleges kapcsolódásnak kell lennie (minimum néhány tényleges privát párbeszéd, közös fórumozás a facén kívül, hasonlók), az kevés ha az X számú csoportomból valamelyikben benne van és tetszenek neki a hozzászólásaim.

Itt kommentelhetsz.

