ma még itthon

ültem, mert nem éreztem elég jól magam. De holnap már ejsze jól leszek. Lázam nem volt, de antibiotikumot még vettem reggel (igen, tudom, az antit öt napig kell szedni, napi háromszor, de csak egy csomag van nálunk), így az időt tanulással, takarítással és fürdéssel múlattam, meg kimostam az egyik pokrócot kézzel, mert nem fért be a mosógépbe.

Ma már sikerült ennem is valamit (egy kis laskát meg vinettát) úgy, hogy nem lett tőle azonnal hányingerem, és még a reggeli kávém felét is sikerült meginnom.

Utólag az kell mondanom, hogy sem a babakocsi, sem a hálózsák nem volt buta ötlet, most, hogy az éjszakák hűvösebbek, nagyon jól fog a hálózsák, és a városban pedig a babakocsi. Az sem volt rossz ötlet, hogy Jakabnak két hálózsákot hoztunk (az egyiket itt fogjuk hagyni), állandóan cserélgetjük őket, mert hamar elhasználódnak.

Tegnap sikerült beszélnek szkájpon az anyámmal, és otthon mindenki jól van.

Ma éjszaka tanulnom kell, főleg szavakat és kifejezéseket, és el kellene olvasnom három hosszú olvasmányt (és kiszótározni). Ennyi mindenre úgysem lesz időm, ez a két nap betegség eléggé keresztülhúzta a számításaimat.

 

ma még itthon

Itt kommentelhetsz.

