híreket mondunk

Engem is utolért a hányós-fosós utazási betegség, ma itthon ültem és sajnáltam magam. Délutánra lett a legrosszabb, de aztán bevettem egy antibiotikumot és egy lázcsillapítót, és most már jobb. Szerintem a Báminál evett csokitorta a hibás, viszont Gedeon is evett, és neki semmi baja.

Az éjjel esett az eső (ez itt hír), és a kölcsön-kínai-perzsaszőnyegünk, amin a gyerekek szoktak kint játszani a teraszon, elázott. Dél körül feltettük a drótra, hogy száradjon, most már szinte meg van száradva.

A babakocsi is elázott, úgyhogy egyúttal kimostam, mert eléggé megviselte az utazás.

A ruhák is eláztak, de ez mindegy.

A ryanair miatt egész éjszaka nem aludtam, vagy rémálmodtam, mert a jó kicsi hazafelé utunkat tönkretették azzal, hogy a délelőtti gépet, amivel Madridba repültünk volna, áttették estére. Nekünk viszont Madridból este megy a gépünk. Úgyhogy találtunk egy gépet Tangerből Madridba, és arra átfoglaltuk. Ezzel az eredeti repülőjegyárhoz képest 110e forint minuszban vagyunk, és akkor ebben nincs benne az, hogy el kell menni Tangerig, és ott aludni egyet.

Ma főztem a gyomromnak édeskömény-teát. Ha van valami, aminek a szagával itt telítődtem, akkor az az édeskömény és a főtt csiga.

 

Reklámok
híreket mondunk

Itt kommentelhetsz.

