főzök 2

A múlt héten vettünk egy csirkét, és főztem belőle húslevest, na de egy csirkét nem tudunk megenni hárman, főleg úgy, hogy Gedeon alig eszik húst, bár azért a csirkéből evett. Komolyan mondom, ez a gyerek feltalálta a fényevést, Jakab is többet eszik nála.

Szóval volt egy egész csirkém, és miután lesütöttem egy részét, és kivettem Gedeonnak a mellehúsát, még midog maradt rajta egy csomó hús.

Leszedegettem, és pástétomot csináltam belőle. Na jó, nem igazi pástétomot, mert nincs benne zsír, és nincs sütőm, amiben megsüssem, de valami hasonlót. Így készült:

– a főtt húst (háta, egy melle, szárnya, egy combja) leszedegettem a csontról

– főztem egy fél pohárnyi rizset

– ezt a kettőt összeturmixoltam

– beletettem két főtt tojást

– facsartam be egy narancsnak a levét

– megfűszereztem borssal és oregánóval és egy kis sóval

(Itt jött volna az, hogy megsütöm)

és finom lett.

főzök 2

Itt kommentelhetsz.

