fura emberek 2

Amikor még csak készültünk idejönni, megróbáltam előre lakást keresni, egy itteni ismerősömön keresztül, aki korábban az iskola titkára volt, és most egy turisztikai céget vezet.

Írtam neki két hónapal az idejövet előtt, aztán egy hónappal előtte. Legalább háromszor elmagyaráztam neki, hogy igen, jövünk, igen, lakásra van szükségünk, nem, nem nyárra, hanem ősztől, igen, lakásra, nem, nem nyárra, és nincs rá 6000 dirhemünk, és köszi, hogy megkérdezni, stb., stb., a végtelenségig.

És nem történt semmi az égvilágon, ezt a lakást teljesen magunktól találtuk.

A hétvégén találkoztam vele a Marjane nevű szupermarséban. és roppant örült, hogy lát. Hogy nahát, mit keresek Marokkóban? És tényleg jöttem? Ó, de nagyszerű. És meddig maradok? És miért? És ha tud segíteni valamit, akkor hívjam fel nyugodtan. Ó, mamám, megállt az eszem, komolyan.

Reklámok
fura emberek 2

Itt kommentelhetsz.

