a mai napnak is

jobb lett volna, ha el sem kezdődik. Illetve volt egy rövid időszak, amikor egészen jó volt. Rosszul kezdődött, egy darabig bíztatóan javult, aztán úgy elromlott, hogy rég volt már ilyen rossz. 

Mert azzal kezdődött, hogy reggel hétkor elmosogattam, nem nagyon tudok ennél rosszabb felütést elképzelni egy napnak, na jó, amikor 3-kor bezavartuk a gyerekeket a taxiba, az azért rosszabb volt. De akkor is. 

Aztán lekéstem a villamost, már másodszor megy el az orrom előtt. 

Aztán felgyalogoltam a villamostól az iskoláig, ami pont fél óra laza tempóban, jelentem, a gólyák megérkeztek. 

Kicsit bénáztam az órabeosztással. De aztán nem annyira. 

Ezután volt két jó óra, amikor utazásokról beszélgettünk arabul. 

Aztán dél lett és meleg. Sütöttem krumplit ebédre, megettük. 

Megint elmosogattam. 

Kimentünk a medinába sok mindent vásárolni. Egy órát kóvályogtunk a tömegben. Egyszer fogok írni egy posztot arról, hogy hogyan kell közlekedni a medinában, de az nem ma lesz. 

Megróbáltuk deblokáltatni a telefonom, de nem sikerült (mit tudhat vajon a magyar telekom?). Ennek viszont az lett az eredménye, hogy elszórtam a micro-sd-kártyát a telefonomból. Igazából nem én voltam, csak udvarias vagyok. 

Összevesztünk. Aztán megint. Aztán itthon megint. 

Beadtam a tankönyvet fénymásoltatni, de nem lett kész vele a tag, hiányzik 100 oldal. Meg akart győzni, hogy hagyjam ott a könyvet, és holnapra megcsinálja. Nem hagytam. 

Egy tagi el akart adni nekem egy használt Nokiát 200 dirhemért. Mondtam neki, hogy ötven. Nem kötöttünk üzletet. Továbbra sincs telefonom, illetve kettőnknek van egy száma, ami számos bonyodalomhoz vezet. 

Netünk is csak egy van, ez sem könnyít az életen. 

Mind a két lábam, a rossz és a kevésbé rossz is nagyon fáj, sokat gyalogoltam ma. 

A gyerekek nyűgösek voltak. Nem megyünk még egyszer este a medinába. 

És még nem csináltam házit, de majd holnap reggel felkelek ötkor, most nem érzem magam képesnek erre. 

a mai napnak is

a mai napnak is” bejegyzéshez ozzászólás

  1. postmodernystka szerint:

    oh, ezek a dolgok olyan bosszantóak tudnak lenni, de biztos vagyok benne, hogy hamarosan belerázódtok mindenbe. nekem annyi helyzeti előnyöm van (?), hogy egyedül megyek, így legfeljebb magammal veszhetek össze frusztrációmban. hajrá, hajrá!

Itt kommentelhetsz.

