már egészen elfelejtettem, milyen

az arabok viszonya az időhöz és a pontossághoz.  Mindenre azt mondják, hogy nem gond, aztán nem történik semmi.

Negyed kilencre értem az iskolához, mert azt mondták, hogy fél 9-kor kezdődik az eligazítás. Az eligazítás negyed tízkor kezdődött, utána írásbeli, amit 11-re befejeztem. Utána voltak a szóbelik, ahova engem elfelejtettek beosztani (nem csak engem), így délutánra maradtam, utolsónak, közben egy nyugodt és elnyúló ebéd, ahol mindenki kurvára ráért, . Most lett vége. Megkérdeztem, mikor lesz meg az órarend, hogy meg lehessen tudni, melyik csoportba osztottak be. Azt mondták, még fél óra. Amiből húsz perc már eltelt, de még sehol semmi jele, hogy ki akarnák függeszteni az időbeosztást. 

Ejsze este 8-ra haza is érek. Különben mindegy, csak abba a szintbe osszanak be, amibe akarom. Kellett volna hoznom kávét és advilt. 

Reklámok
már egészen elfelejtettem, milyen

már egészen elfelejtettem, milyen” bejegyzéshez egy hozzászólás

Itt kommentelhetsz.

