az első igazán

komoly sikerélményem volt ma, hosszú idő óta, úgy tűnik, találtam lakást Rabatban, és lebonyolítottam életem első igazán komoly (már amennyire komoly lehet) chat-beszélgetését arabul úgy, hogy nem volt benne nyelvtani hiba*. Roppant büszke vagyok magamra.

 

* Mindezt úgy, hogy a fészbúkon olyan kicsik az arab betűk, hogy alig látom őket, és nincs arab billentyűzetem, csak fejben tartom a karaktereket.

Reklámok
az első igazán

az első igazán” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Hú, akkor azért elég komoly szinten lehetsz minden szerénységed ellenére. Merthogy a nyelvtani hiba nélküli lét az utolsó fejezet, előtte még ott van az élőbeszéd megértése telefonon keresztül, ami level 999.

Itt kommentelhetsz.

