agnosztikus dialógusok 100 – a ragasztó

– Pont olyan állaga van ennek a ragasztónak, mint annak a réginek, emlékszel? Amelyiket műanyag pohárban lehetett kapni, és egy kis kanál volt benne. Nagyon szerettem szagolgatni.

– Igen, olyan édeskés szaga volt. Egyszer D. megette az egészet.

– És nem rohantatok a sürgősségre?

– Nem. Csak később derült ki, mikor Á-nal egyszer kerestük, mert kellett valami iskolai feladatra. Nagyon mérgesek voltunk.

Reklámok
agnosztikus dialógusok 100 – a ragasztó

agnosztikus dialógusok 100 – a ragasztó” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Te jóég.
    Szerencsére itt csak technokol volt, azt sztem senkinek nem jutott eszébe megenni, olyan büdös volt :)
    Bár… a koleszban (főiskola) egyszer a srácok főztek vmi pörköltfélét és PirosArany (az a sózott paprikalekvár tubusban) helyett nyomtak a kajába egy kis technokolt. Hasonlóan piros tubusban volt az is.
    Legalábbis én úgy hallottam, hogy került az ételbe belőle :O
    Azt nem tudom, hogy megették vagy kidobták a lábasnyi pörköltet, nem kérdeztem, mert kitelt tőlük, hogy nem az igazat mondják, azaz a sztorit sem igazán hittem el.
    (a legtöbb dumájukhoz így álltam hozzá, hittem is, nem is és sosem mutattam, mikor hiszem el és mikor nem.)

Itt kommentelhetsz.

