végre befejeztem egy

tanulmányt, amit két hónapja le kellett volna adnom. Teljesen kiborít ez, hogy mindent, szellemi munkát, házimunkát, olvasást abban a három órában kell megcsinálnom, amíg napközben alszik, úgy, hogy olyan fáradt vagyok, hogy esek keresztül a fejemen, négy órákat alszom sok megszakítással, és napközben csak akkor alhatnék, amikor a gyerek is alszik, ugye, de akkor meg gyorsangyorsangyorsan csinálok valamit, hogy haladjak a dolgaimmal. Tegnap annyira ideges voltam, hogy úgy éreztem, azonnal be kell vegyek egy nyugtatót, persze nem volt itthon. Ma meg a fejem fáj. És fogyókúrázom is, megint, mert az előzőnek semmi eredménye nem volt, most nekifogtam a kilencven naposnak, és a gyümölcsnap egyszerűen rémes, állandóan éhes vagyok. De húsz kilóval több van rajtam, mint amennyi kellene, ennek megfelelően a jó lábam, pontosabban a sarkam nagyon fáj az utóbbi időben.

Teljesen kint vagyok magamból, na.

Reklámok
végre befejeztem egy

végre befejeztem egy” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

