teljesen meg tudom érteni, amikor

valaki bánatevő lesz, van az úgy, hogy az élet önmagában annyira szar, hogy egy csokitól is csak jobb lehet, mondom én, aki nem szeretem a csokoládét. Meg tudom érteni azokat, akik azért esznek, mert minden annyira rossz és kiábrándító, hogy legalább az evésből kapjanak egy kis impulzust.

Az én életem objektíve persze nem ilyen rossz, ha nem engedek a depresszió és a szorongás hullámainak, és képes vagyok saját magamtól elvonatkoztatni (nem vagyok), akkor minden szép és jó, a gyerekek egészségesek, az élet folyik, minden rendben.

A szar bennem történik, nem kint.

Reklámok
teljesen meg tudom érteni, amikor

teljesen meg tudom érteni, amikor” bejegyzéshez egy hozzászólás

  1. Óóó, kitartást, biztos könnyebb lesz idővel. (Egyébként meg csoda, hogy ilyen ritkán lesz eleged ilyen volumenű multitasking mellett.)

Itt kommentelhetsz.

