ma először megszegtem

a fogyókúra szabályait, annyira nyomorultul éreztem magam, és annyira nem volt kedvem semmihez, megint nem volt mit olvassak, mert nemrég befejeztem China Miéville nagy scifijét, a Perdido pályaudvart, ami szerintem elég gyenge volt a többihez, az Armadához és a Konzulvároshoz képest, és nem voltam képes a tanulmányon dolgozni, pedig mindjárt le kell adni, és egészében véve rossz nap volt a mai, úgyhogy felkutattam és bezabáltam a házban található összes maradék tejcsokoládét, ami még Mikulásról maradt, találtam két rahátot, azt is megettem. Úgyhogy most sört iszok, ha már ilyen csupa szénhidrát-nap volt.

ma először megszegtem

Itt kommentelhetsz.

