azt hittem, hogy

ez alkalommal sikerül elkerülni a szülés utáni depressziót, de tévedtem. Úgy gondoltam, hogy a nehézségek elviselésére elég lesz az, ha hetente néhányszor kikapcsolok kicsit, és akkor bírni fogom a gyűrődést, gyűrni fogo a bíródást. Mert arra alapoztam, ami Gedeonnál legjobban hiányzott: az egyedüllét. Csak épp azt nem számoltam bele, hogy a két gyerek nem lesz egyforma, és Jakabbal teljesen másféle nehézségek lesznek, mint Gedeonnal voltak. Mint ahogy azt sem számoltam bele, hogy Jakab Gedeonhoz képest egy kis sajtkukac, aki reggel hatkor teli torokból kiabálva rázza a kiságyát, miután éjjel sem aludt.

Most nem az a probléma, hogy nem vagyok csak egy kicsit egyedül, hogy rendezhessem a gondolataimat, csoportosíthassam a feladataimat, vagy bármit, amit az ember egyedül csinál. Most nem az a baj, hogy mi az, amit nem csinálhatok, hanem mi az, amit csinálnom kell, hogy ez az úgynevezett család működőképes legyen.

Nem számoltam azzal, hogy a kialvatlanság milyen gyorsan vezet kimerüléshez, depresszióhoz. A depresszió meg nálam mindig agresszivitásban nyilvánul meg, olyankor kimondom, amit gondolok,  bár jobb volna, ha nem tudná senki. (Ezeket alapállapotban is gondolom, de olyankor megtartom magamnak, és akkor szent a béke.) Úgyhogy elhatároztam, hogy bedobom a gyeplőt a lovak közé, annyira elegem van ebbeől a zsarolásos állóáborúból, amit egyedül vívok a két gyerekkel.

Kölesgolyót akar vacsorázni a gyerek? Leszarom, egyen kölesgolyót. A tévé előtt akar vacsorázni? Oké. Nem akar fürdeni? Jó. Egy hétig nem fürdik? Kit érdekel? Nem hajlandó lefeküdni kilenckor? Tőlem. Nincs meg a házimunka? OMG, kihajítom az egészet az ablakon. Jakab a poroszlánokat rágja? Erősödik az immunrendszere. Ellepi a gaz a kertet, mert ez is rámmaradt? WTF.

Elegem lett.

Reklámok
azt hittem, hogy

azt hittem, hogy” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Halászné Huszti Valéria szerint:

    Holnap jobb lesz… Az ilyen napokat “csak” túl kell élni valahogy.

  2. Lehet este nem ártana egy pohár bor :)
    De komolyra fordítva, remélem nem vagy egyedül és kapsz segítséget.

Itt kommentelhetsz.

