azecce bíztos, hogy

ha egyszer eldöntöm, hogy nem akarok több gyereket, az egész zümmögőkórust kivetetem, mert ez a havonkénti hoppáré az agyamra megy. A négy hétből egy hét az, ami jó, a többiről inkább ne is beszéljünk.

Reklámok
azecce bíztos, hogy

azecce bíztos, hogy” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Anna szerint:

    Szerintem nem csak te vagy ezzel így. Nekem is voltak hasonló periódusaim. Az éjszakázás pedig rettenetes. Szerintem nagyon ügyes vagy, hogy a “zümmögő kórus” mellett annyi mindent csinálsz. Én nem lettem volna erre képes.

  2. Először nem tudtam, mi a frász az a zümmögő kórus, aztán nagyot koppant :D
    Engem 3 hetente(!!!) boldogít, olyan szélsőségekkel, hogy ember legyen a talpán, aki elvisel engem és hatalmas vállveregetés magamnak, hogy még nem mentem világgá.
    Megjártam nődokit, endokrinológust, most barátcserjével próbálkozom, ha nem segít, kacsintok az ablaknak, az tuti.

Itt kommentelhetsz.

