nem megy nekem

ez a tudományos szocializáció, tegnap, a konferencia fogadásán nagyjából kimerült a pohár bor szorongatásában és a bután álldogálásban egyedül, aztán végül valami addig ismeretlen Károlisokkal kezdtünk beszélgetni.

Hiába tudtam szinte mindenkiről, hogy kicsoda, majd mindegyikükhöz jártam valamiféle órára az elmúlt hat évben, én nem tudok csak úgy odaállni egy társasághoz, és úgy tenni, mintha nagyon fontos ember lennék.

Szóval meglehetősen nevetségesnek éreztem magam.

nem megy nekem

nem megy nekem” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nyugi, ezzel én is mindig így vagyok (már ha egyáltalán ráveszem magam és nem sikerül valami ürüggyel kimaradnom a kínos szituból). Szerintem mi vagyunk a normális(abb)ak, nem a fontoskodó fecsegők. :) Egyébként utólag gratula az előadásodhoz, remélem, tudsz majd egy kicsit pihenni! :) Üdv: Mena

Itt kommentelhetsz.

