lefeküdtem fél tizenegykor, aztán

00.12 Jakab sírt, felkeltem, megetettem

01.27 Jakab sírt, felkeltem, megetettem, kihányta

02.04 Jakab sírt, felkeltem

02-04-03.12 dajkáltam, ringattam, igyekeztem nem leejteni, elaludt

03.35 Jakab sírt, felkeltem, megetettem

03.55 Jakab sírt, felkeltem

04.15 Jakab sírt, felkeltem, nem kért enni

06.15 Jakab sírt, nem keltem fel

06.30 szólt az óra, kinyomtam.

Ez így megy hetek óta. Kissé bezombultam.

 

lefeküdtem fél tizenegykor, aztán

Itt kommentelhetsz.

