csak egy kis megfázás,

nem okoz felnőtteknél komolyabb tünetet – mondta volt a kórházban a gyermekorvos a vírusra, amit Jakab elkapott. Namármost én három hétig fújtam az orrom, volt kötőhártya-gyulladásom meg fájt a bal arcom, ami februárban olyan rosszul volt, és amikor ezek meggyógyulni látszottak, a vírus átvonult a vállamra, lett egy kis izületi gyulladásom, de úgy, hogy a bal vállamat mozdítani sem tudtam (most sem tudom hátrahajlítani a karom), ami aztán lement a rossz térdemre, de úgy, hogy nem tudtam behajlítani, aztán a bokámra, és most jön visszafelé, mert megint a térdemen van, a fél év balett-erősítés mintha nem is létezett volna, annyira fáj és érzékeny.

Úgyhogy most egy időre elfelejtem a csinos kis szoknyákat, mert be kell fásliznom a térdem, és adnom kell neki egy kis Voltaren-kúrát, hogy érezze meg magát.

Csak egy kis megfázás, per se.

csak egy kis megfázás,

csak egy kis megfázás,” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

