a fogyókúra tapasztalatai

1. A szénhidrátról sokkal nehezebb leszokni, mint abbahagyni a dohányzást. Állandóan csak az édességeken jár az agyam.

2. Sokkal többet kellene mozognom, hogy a fogyás látványos legyen. Így egyelőre sehol semmi, vagy legalábbis nem látszik.

3. Rossz evési szokások. Nassolás.

4. Az evés még bonyolultabb dolog lett, mint eddig volt. Eddig se ettem rendesen, nem voltunk barátok az étellel. Most még sokkal rosszabb, az egész folyamat telítve lett utálattal, bűntudattal, erőfeszítéssel.

***

Általában a következőképp csinálom a fogyókúrát:

délelőtt 11-ig nem eszek, utána valami könnyű ebéd, hat óra körül egy vacsora, és utána már csak zöldség, gyümölcs vagy olajos magv.

Advertisements
a fogyókúra tapasztalatai

a fogyókúra tapasztalatai” bejegyzéshez ozzászólás

  1. F. szerint:

    Ennel rosszabbul csinalni eleg nehez (szerintem). Javaslom konnyu olvasmanynak a “Sarga kapszula”-t. (Google segit)

  2. Ööö, én nem akarok testépíteni. Én azt gondolom, hogy minden fogyókúrának egyetlen titka van: kevesebbet enni, mint amennyit a szervezet felhasznál. Nekem a terhesség alatt a szénhidrát-csökkentő diéta bevált. Mivel heti két alkalommal tudok otthonról elmenni balettre, ezért minden olyan javaslat, hogy mozogjak többet, főleg az olyasmi, amihez edzőterem kell, vagy futni kell benne, nálam teljesen esélytelen. Utálom az ilyen mozgást, és ha többet mozognék, még többet mennék balettre.

  3. F. szerint:

    Nincs koze a taplalkozasnak a testepiteshez. Egyszeruen csak az a szakszeru etkezes, amivel ugy lehet fogyni hogy nem izomzatot vesztesz, hanem zsirt. A valasztas a tied. En csak javasoltam.

  4. nem tartom valószínűnek, hogy heti két balett-edzés, itthoni nyújtás és erősítés és sok séta mellett, amikor egy kilenc kilós gyereket viszek, izomzatot vesztenék. A gyors fogyás pedig megvalósítható, csak épp káros és nem fenntartható. Úgy kell fogyni, hogy az ténylegesen életmódváltás is legyen, és fenntartható legyen az elért súly.

    egyáltalán nem mindegy, hogy milyen típusú mozgáshoz talál a zember diétát. egy rsg-s nem ugyanazt eszi, mint egy súlyemelő.

    és hát, hogy mennyire szakszerű ez a könyv, amit ajánlottál, a könyv alapján egyáltalán nem lettem meggyőzve. A dietetika az egyik legnagyobb áltudomány, még orvosi szinten is komoly kételyeket ébreszt az emberben.

Itt kommentelhetsz.

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s