a vírus felnőtteknél

nem okoz különösebb problémát, csak megfázásos tüneteket – mondta a gyerekorvos a kórházban két hete. Ehhez képest a gyerekek rég meggyógyultak, én pedig még mindig küzdök a takonnyal, a kötőhártya-gyulladással és a köhögéssel. Már elhasználtam két csomag ikeás szalvétát (mert puha), és több csomag százas papírzsebkendőt. Inhalálok rendszeresen. Hát ez van.

Mindenesetre szerdáig helyre kell jönnöm, mert meghívtak előadást tartani.

 

 

a vírus felnőtteknél

a vírus felnőtteknél” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Anna szerint:

    Gyógyulást. Kötőhártya gyulladásom nekem is volt jó pár éve, a gyerekem 3 nap alatt én majdnem 3 hét alatt gyógyultam.

  2. Szeretettel hívlak a III. Keresztény Újságíró- és Bloggertalálkozóra! Tudom, nagy a távolság, meg kisgyerekek mellől amúgy se könnyű elmozdulni, de hátha csoda történik: Budapesten, a Párbeszéd Házában tartjuk május 10-én szombaton, 15 órától. Van már egy harminc fős levlistánk a korábbi találkozók résztvevőivel, most tovább szeretnénk lépni valamerre az együttműködésben, ezt beszéljük meg. Lehel László, az Ökumenikus Segélyszervezet elnöke jön egy rövid előadást tartani az ökumenikus együttműködés szükségességéről. Köszöntelek: Kölnei Lívia, a talita.hu egyik szerkesztője.

Itt kommentelhetsz.

