ma felálltam a

mérlegre, hallám, mennyit fogytam. Na, kár volt, mert semmit, sőt. Pont 15 kilóval vagyok több, mint az ideális testsúlyom, és tízzel, mint az elfogadható. Mi a csudát csináljak? Úgy nézek ki, mint egy strucc: középen egy nagy gombóc pipaszár lábakon.

ma felálltam a

ma felálltam a” bejegyzéshez ozzászólás

  1. azt mondják, a pocak ellen az intenzív kardio mozgás a megoldás… futás, elliptikus tréner és társai. de hát ehhez idő kell, meg nem árt az ép térdízület sem. :/ hasonló szélmalomharcot vívok én is, kitartás! ;)

  2. hát én futni utálok, szóval akkor inkább a zsír. annyira még hajlandó vagyok, hogy itthon tornászok, mikor van kedvem, plusz a balett, plusz fogyókúra. de én sem vagyok képes csodákra.

    igyekszem kitartani, csak tegnap kissé összeomlottam :)

  3. ó, a futást én is csak hallomásból ismerem! :D azt szoktam mondani: szaladgáljon csak az, akinek nem telik arra, hogy lóval járjon… ehhez tartom is magam. :D

Itt kommentelhetsz.

