életjel

Munka, még több munka, gyerek, még több gyerek, rohanás, rengeteg sok állandó rohanás, fordítás, újabb sürgős fordítás, tanulás, logisztika, házimunka, fejfájás, migrén, házimunka, kert (kert, vazze!, kitört belőlem a hóstáti!), fogzás, hiszti, óvoda, főzés, sok főzés, balett, rendrakás, disszertáció, könyvek gyűjtése, vázlatírás, készülés az óráimra, alvás, utazás, aggodalom, játék, barátok, tescós plüssdühösmadár.

Nem tüntem el, nincs semmi bajom, köszönöm az érdeklődést. Kicsit magamon kívül vagyok. Mikor visszatérek magamba, és lesz időm és energiám gondolkozni, eltöprengeni félnapokat egy poszt felett, pontos megfogalmazásokat keresni a jelenségekre, akkor írok.

Most egy kis adásszünet, addig turkáljatok az archívumban.

(Nb. ahányszor bejelentettem, hogy adásszünet, mindig rettentő sok megírni való posztom lett.)

Reklámok
életjel

életjel” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Na, én már mióta csak lötyögős bejegyzéseket írok! (írtam-e beleseket valaha is, jó kérdés). Tény hogy te sokkal jobban le vagy terhelve, nem vitás. Az archívumod naná, hogy tartja magát! :-)

Itt kommentelhetsz.

