mikor az éjjel

másodszor felkeltem etetni, valamikor fél három körül, biztos voltam benne, hogy sikerült megcáfolnom az ontológiai istenérvet, mégpedig úgy, hogy sikerült bebizonyítanom, hogy az, ami mentálisan és valóságosan is létezik, nem “nagyobb”, mint ami csak mentálisan létezik.

Aztán persze reggelre elfelejtettem az egészet.

mikor az éjjel

mikor az éjjel” bejegyzéshez ozzászólás

  1. calealenta szerint:

    Na, én meg a tegnap éjjel a rádióban felhangzó örmény népzene hallatán költöttem egy egész jó rapszöveget, és reggel egy büdös kukkra nem emlékeztem belőle, pedig még kitaláltam ilyen “kapaszkodási pontokat”, hogy hogy-miről jegyzem meg, mert nem akartam felkelni.

  2. Pedig ez határozottan érdekelt volna! :) Egyébként meg azonnal le kell írni minden ilyen jó ötletet, nálam ki van készítve füzet-ceruza, sok-sok hasonló tapasztalat alapján.

  3. Komoly dolgok ezek… és csodálkozol, hogy összevissza álmodsz? :D Nekem semmi ilyesmi nem jutott volna eszembe, max annyi, hogy elfelejtettem aláírni a gyerek üzenőjét… :D :p

Itt kommentelhetsz.

