hideg és tél és hó és halál

nappal: harisnya, nadrág, gyapjú zokni, majó, póló, lájbi

éjjel: jégeralsó, gyapjú zokni, majó, póló, lájbi (néha kapucnival), hálózsák

hőmérséklet: 18 fok

időpont: tél

történik: semmi

Reklámok
hideg és tél és hó és halál

hideg és tél és hó és halál” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Majó= mi?

    A többi stimmel :-)
    Ugyan én hálózsák helyett dunyhában alszom (a tolldunyhát az ágynemű között találtam, amikor ősszel egérinvázió miatt pánikoltam – na jó, a pánik túlzás, de erősen kiakadtam), amit derékaljnak leterítettem az ágyra. Belefekszem, magamra húzom a birkagyapjú takarót (azt a bolyhos birkabőr utánzatot), flanel huzatban, és ráborítok az egészre egy jó nehéz plédet. Néha még ki is izzadok, pedig az éjszakai hőmérséklet 15 fok…

    De zokniban alszom, mert a lábamat mindig kidugom :D Ez most kissé nehezebb, mert a dunyha tolla felgyűlik körülöttem, főleg a lábrésznél, de a lábam előtt nincs lehetetlen, megtalálja az utat a takaró alól…

    Sajnos a hálózsák nem játszik, ahhoz nekem kétszemélyes kellene, ha létezik egyáltalán olyan, mert hason fekve, fél térdemet felhúzva alszom, szóval egyszerűen nem férek el benne.

  2. Fhansziául maillot a – bármilyen – atlétatrikószerű cucc, ebből gondolom, hogy akkor trikó lesz az:)
    Nálunk 16 fok körül szokott lenni a lakásban alapjáraton (kicsit hülye az elhelyezkedése, de éjjel is lehet bőgőzni úgy, hogy nem mászik a brunnyogás taktusára a szomszéd falán a kép)… Amúgy tettem a fürdővizembe – nem is sok! – gyömbér port, lehet, hogy totál ökörség, de az is melegít:)

Itt kommentelhetsz.

