elfáradtam

Köszi mindenkinek az utóbbi napokban a támogatást meg érdeklődést. Fáradt vagyok, elegem van, több bejegyzés landolt a kukában a napokban. A lufi kipukkadt.

Vannak ilyen időszakok, amikor semmi nem megy. Csak aludni van kedvem, meg krimiket olvasni. Egyszer, amikor igazán nagy válságban volt az életem, és épp az újratervezés-szakaszban tartottam, három hónapot néztem a Hallmarkot (ami azóta már Universal) reggeltől estig. Remélem, ez a mostani punnyadás nem tart három hónapot.

Jöjjön már a tavasz és a napsütés.

Reklámok
elfáradtam

elfáradtam” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ez ismerős… a krimi olvasás nem, de a Nagy Költözéskor én is napokig (lehet, hogy hetekig…?) Hallmarkot néztem folyamatosan. Nem tudom, miért, de nagyon kellett és hát jó volt. na! :)

  2. Azt hittem, hogy csak én hallmarkozok agymosás céljából. És nem :) De most nézhetelen, mert rengeteg a reklám.

    A depresszió nálam is beköltözött. Próbálom kirakni, de eltart. Hideget mondanak és sajnálom. Magam is egy kicsit, és jól esik. Majd elmúlik, amikor elválasztom a legkisebbet. Megfigyeltem, hogy amikor 60 kiló alá kerül a súlyom, akkor Depi költözik hozzánk….

  3. Ez tényleg valami időszakos xar, utóbbi pár napban én is tudok hullámokban igen búvalbaszott lenni. Persze, lehet listázni, hogy amikor egy ilyen “roham” rámjön, milyen valós dolgok jutnak az eszembe (mert amúgy nincs nagyon “arca” ennek, csak egy málladozó rosszkedv) – ha eszembe jut bármi is. De az érzés ereje az inkább olyan, mintha valami fiziológiás jelenség lenne. Azért tűnik fel, mert amúgy semmi ciklikusság vagy krónikusság nincs benne, azaz nem én vagyok bipol vagy valami:)
    D vitamint pont nem szedek, mert a legutóbbi infóm az volt róla, hogy orvossal kell feliratni. Hát most azért én nem fogok hipókondérkodni, elev gondolom kész diag.ra adják… Amit tablettában szedek, az magnézium, kalcium, néha lecitin. Ezen kívül meg mindenféle jó kajákat csinálok, egy-két “drágább” avokádót meg sajtot is veszünk. Ha eszembe jut, napi 2-3 liter víz.

Itt kommentelhetsz.

