a fülfájás végül

fülgyulladásnak bizonyult, mert – jelentem – ma voltam orvosnál, mert a éjjel alig aludtam valamit, azt is csak a jobb oldalamon. Úgyhogy reggel végül rávettem magam, és elmentem a rendelésre.

Az orvosnő benyúlt egy olyan micsodával a fülembe, miközben én – miután már rendesen leszedáltam magam fájdalomcsillapítóval – szinte összepisiltem magam a fájdalomtól, és barátságosan megkérdezte, hogy fáj-e. Én könnyekkel a szememben bólogattam. Erre ő is bólogatott, és valami micines gézt tömködött a fülembe, amit nem szabad kivenni három napig, de mindegy is, mert arról amúgy se hallottam semmit. A gézre kell majd csepegtetni, és krémmel kenegetni. És minden hang olyan, mintha késsel kaszabolnák belülről. Brrr. A takony meg az időjárás elmehet a p@ba.

Reklámok
a fülfájás végül

a fülfájás végül” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Jajistenem. Nekem decemberben volt először életemben (a gyerekektől kaptam el), de soha többé ne legyen, másnak se! Szerintem ne spórolj a fájdalomcsillapítóval, ujujujj…Gyógyulást! :-)

  2. Nem spóroltam, az otthonról hozott álgocalmin már elfogyott (azért előtte megnéztem, mekkora adag halálos), most advilt szedek épp, és kaptam valami aluminiumos szoluciót, ami állítólag fájdalomcsillapító.

    Nekem már volt ilyen, kétszer, egyszer elmúlt magától, egyszer meg nem. Azért gondoltam elsőre, hogy hátha el.

Itt kommentelhetsz.

