ma reggel arról

akartam írni, hogy alighogy kiverekedtem magam a takonyból, beütött egy migrén, és amikor annak is vége lett, begyulladt a bal fülem, és most nem hallok semmit arról és furán rezonál a fejem, és a bal arcomat nem tudom használni, így csak féloldalasan tudok beszélni, mint valami cowboy, akinek mutatnia kell, hogy mennyire cool, hogy mindenkivel foghegyről beszél,

és hogy mennyire örülhetnek azok, akikkel beszélek minden nap, mert most egy darabig biztosan csendben leszek, mert nem tudom kitátani a számat,

de ehelyett inkább legyen itt egy videó, amit én ugyan csak jobbról hallok, de mikor először hallottam Kolozsváron a Librariumban, azonnal megtetszett (akkor még mind a két fülemmel hallottam, miközben könyvekre vadásztam a filozófia-polcon), és el is kértem az együttes nevét az eladótól, aki valamilyen web-rádiót hallgatott, minek következtében az egész bolt is,

és ez a könyvesbolt nem csak azért nagyon jó, mert mindig nagyonjó zene van és nagyon gazdag a filozófia és vallás szekciója, hanem mert okos játékokat is mehet kapni, pl. mechanot, amit nemsokára veszünk Gedeonnak.

ma reggel arról

ma reggel arról” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ajjaj, te nő, vigyázz magadra. Ez olyan, mintha fültőmirigy-gyulladás lenne, az meg orvost kívánna. Nem tudom, csak mondom. Izé.

  2. Kedves mindenki, aki aggódott: szerintem csak huzatot kaptam, mert a fültő-mirígyem nincs megdagadva. de ha rosszabbodik, mindenképp elmegyek orvoshoz. Nagyon aranyosak vagytok. :)

  3. Bibi: igen, ez azért elég jellemző magatartás az egészségügyben, velem elég sokszor előfordult. Így viszont hiába hangsúlyozzák azt, hogy a megelőzés a legfontosabb, a zember csak és kizárólag akkor megy orvoshoz, mikor már nagyon muszáj.

Itt kommentelhetsz.

