amikor az elmúlt két hétben

éppen nem zabáltam vagy ittam (heló, öt kiló plusssz) vagy utaztam vagy idegeskedtem a bekövetkezett családi problémák miatt, akkor megfeszített tempóban írtam egy állásra a pályázatomat, amit ma, egy nappal a határidő előtt le is adtam.

Nb. semmi esélyét nem látom annak, hogy ebből legyen valami, de ha meg se próbálom, akkor biztosan nem lesz. Ha viszont az az egy százalék esély, amit én magamnak adok, bekövetkezik, az nagyon ironikus fricskája lesz a sorsnak.

És sokkal fáradtabb vagyok, már ha ez lehetséges, mint amikor elindultunk haza pihenni. Az éjjel azt álmmodtam, hogy lekéstem a határidőt.

Reklámok
amikor az elmúlt két hétben

amikor az elmúlt két hétben” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

