miután az egész

ünnepeket úgy tengtem végig, valami félálomban, hogy minden lehetséges pillanatban állva elaludtam, mint a lovak, és rettentő mérges voltam a gyerekekre, ha nem hagytak ebéd után két órát aludni, miután 12-kor sikerült valahogy felkeljek, ma reggel ötkor teljesen kipihenten és tettrekészen ébredtem, megetettem, betakartam, és most kint a konyhában, egy barátságos, állandóan bekapcsoló kazán társaságában iszom a reggeli kávém és írom a lecketerveimet, önéletrajzomat és motivációs levelemet.

Takony still ON, ez a visszafertőződés/hülés hamradik köre.

Reklámok
miután az egész

Itt kommentelhetsz.

