délután azért, a csomagolás

előtt még kimentünk a mollba/mellbe, hogy igyunk egy teát a Carturesti-ben, és én megvegyem Taubes egyik könyvét (Pál apostol politikai teológiája), mert egyszerűen nem tudok napirendre térni afelett, hogy itt milyen olcsók a könyvek. Aztán a teázás közben elaludtam az asztalnál, majd felébredve beleolvastam egy román szerző könyvébe a középkori Erdélyről, és igen erősen kísértésbe estem, hogy megvegyem, hogy tisztában legyek a párhuzamos történettel, de végül azért nem vettem meg, mert rosszul volt tördelve, és nehéz volt olvasni.

 

Reklámok
délután azért, a csomagolás

délután azért, a csomagolás” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Amit ott vettem és nagyon meg vagyok vele elégdedve: Irina Băldescu Transilvania medievală című topográfiai disszertációja. (Mi volt, amit láttál?)
    Amilyen olcsók a könyvek, olyan borsos árúak a teák… de mentségükre legyen mondva, profi a felszolgálás (ja, és ha egy tea mellé veszel vagy 5-6 könyvet, még így is megéri azt a kis luxust).

  2. Így fejből nem tudom, mindenesetre a BBTE rektora (nem Marga, hanem a mostani) írta. Apósom szerint, aki szintén történész, nem teljesen elfogulatlan, de hát na, nincsenek csodák. Valamilyen, számomra felfoghatatlan okból a szöveg három hasábba volt tördelve, és noha maga a szöveg nagyon jó volt, ez teljesen elrontotta az egészet.

  3. Teát mi a Demmerben veszünk. Ott sem olcsó, nem is veszünk egyszerre sokat. Nem tudom, miért szoktunk rá a Demmersre, valószínűleg azért, mert a Főtéren van az üzletük.

Itt kommentelhetsz.

