a tizenöt legolvasottabb bejegyzés 2013-ban

Mindenki ilyen listákat gyárt év végén, íme a blog listája.

15. helyre futott be az a poszt, amelyben roppan éleselméjűen és szellemesen a nagyérdemű tudtára adtam, hogy nem én vagyok Jézus. Bár én úgy gondolom, hogy ez az egyik legfontosabb lelki felismerésem, bármilyen viccesnek is hat.

14. helyen a vicces aneszteziológus és a műtőbeli párbeszéd végzett, az aneszteziológusnak ezúton is gratulálunk, hogy a blog egy népszerű figurája lett, én részemről örülök, hogy annyira jól végezte a dolgát, másrészt hogy ilyen kimeríthetetlen szórakozást szerzett az egész családomnak és ismerettségi körömnek, életem egyik legjobb sztorija lett. Továbbra is szeretném ezt meghálálni egy liter pálinkával, ha véletlenül idetéved.

13. helyre a kisebbségi létről mint előnyömre vált hátrányról szóló poszt úszott be, ezt különben folyamatosan olvassák valamiért.

12. hely a titkos rajongóké, akiknek egy virtuális intés/kézfogás/koccintás/mosoly/üdvözlet/ölelés. A bejegyzés különben a nyolc év összefoglalása, sok fontos linkkel.

11. helyen a szolg. közl. áll, ami egy használati utasítás hozzám, transcoezep stílusban. Ez az egyik legjobb, legviccesebb bejegyzésem, bár a legviccesebb szerintem a mitologia blogus, meg a versek, de ezeket valamiért senki nem olvassa.

10. helyet ért az inkvizíciós-rendcsinálós posztom. Mostanában úgy gondolom, hogy még sokkal nagyobb szükség lenne rendre.

9. helyre volt elég a 19 éves korházi szobatársam jellemfirkája.

8. helyre kúszott fel a hisztériarohamom a terhesség egy késői periódusában, és a virtuális sikoltozásaim arról, hogy mennyire kényelmetlenül érzem magam. És most, három hónappal a szülés után csak megerősíteni tudom: ezerszer jobb egy hason kívüli gyerek, mint egy hason belüli.

7. helyet szerezte meg a hősökkel kapcsolatos véleményem, ezt sokan nem szerették, mert azt hitték, hogy hullagyalázok, közben pedig csak annyit írtam, hogy nekem hétköznapi hőseim vannak.

6. helyre futott be Jakab születése.

5. helyen virít a székelyzászló-saga, itt már le kellett tiltanom sok kommentet az anyázások és árulózások miatt.

4. helyen áll a különvélemény, amelyben egyesek értelmezése szerint megvédtem a katolikus egyházat egy nagyon buta és kiábrándító ügyben, amiben senkinek sem volt igazán igaza. Szerintem nem a katolikus egyházat védtem meg, hanem a tényeket, de ez más lapra tartozik.

3., dobogós helyen áll az a poszt, amelyben beszóltam a prédikátoroknak, mert egyikük felmérgesített. És azóta elhatároztam, hogy ha egyszer elég időm lesz, fogok írni egy prédikációkról szóló blogot: elmegyek, meghallgatom és kielemzem. Én régebb azt gondoltam, hogy az a természetes, hogy ha valaki jól prédikál. Nagyot tévedtem.

2. helyen, ezüstéremmel áll a dobogón egy vallomásféleség Istenről, és arról, hogy reményeim szerint irgalmas és van humora.

1, és egyáltalán nem meglepő helyen a hova ne menjük Erdélyben, ha nem akarunk turisztokkal találkozni – posztom áll, ami minden idők egyik legbulvárabb posztja sok képpel, teljesen komolytalan szándékkal, csak a vicc kedvéért született, egy unalmas pillanatban, vasárnap este. És furcsa mód ez volt az, amelyik olyan sok embernek bekattant (akár jó, akár rossz irányban), és ezt osztják sokan azóta is, már nem tudom, hányadszorra járja körbe a netet. És ez engem arról győz meg, hogy noha fontosak a komoly témák, a humor (még ha nagyon buta óvodás humor is) olyan hiánycikk, amiből nem lehet elég.

a tizenöt legolvasottabb bejegyzés 2013-ban

Itt kommentelhetsz.

