és te mivel?

Az idei karácsony egyik fénypontja kétségtelenül az volt, amikor sok, mindenféle protestáns, köztük teológiai tanár, lelkész és exlelkész, zenész, klasszika-filológus és könyvtáros azon vitatkozott éjjel tizenkettőkor, hogy akkor a pápa kinek fizet nyugdíjjárulékot, ha fizet egyáltalán, és kap-e fizetést.

És te, mivel töltötted a karácsonyt?

és te mivel?

és te mivel?” bejegyzéshez ozzászólás

  1. hát, öö, istentiszteletek, olvasás, alvás. nem igazán jött át ez a karácsony. nem kaptam meg az esedékes fizetésemet… így ajándékozás sem volt, lévén, hogy nem volt miből. de azért fát vettünk. talán ennyi. HOL vitatkoztak eme nagy-tudású, értelmes úriemberek ezen a fontos kérdésen…?

  2. Hogy én mennyire élveztem volna ezt a beszélgetést :) Szerintem nem fizet. Leszámítva néhány nagyon ritka esetet, a pápaság halálig tart. És akkor minek. Ha mégsem, akkor is befogadja valamelyik kolostor :) De jó téma ez karácsonykor… felvetem én is, amikor több mint 3 lelkész összeül.

  3. Én mivel? Szombatján és első napján a társadalmi szerepemnek tettem eleget, Másod- és harmadnapján családanya voltam. Ma meg naplolpó vagyok. És nagyon jól esik. Most egy kicsit vágyok Kolozsvárra vagy Vásárhelyre. El…

Itt kommentelhetsz.

