ma futottam két

kört a Városban, ami persze főleg a belvárost jelenti, a katedrálistól az OJT-ig, ami most DM.

***

Bementem két Tábitába, de magamnak nem vettem semmit, csak Gedeonnak cipőt és gumicsizmát. Bementünk a művész-boltba, persze nem miattam, én nem vagyok művész, de azért én is vettem két, táblára író karjókát/filctollat, hallod, Zsófi, egy zöldet, és egy lilát! Végre lesz amivel a táblára írni.

Aztán meg bementünk a Humanitasba, és persze leragadtam a filozófia-polcnál, felmértem a középkoros forráskiadás-sorozatot, és vettem is rögtön hármat: Duns Scotust, Ibn Tufayl-t és Eckhardt mestert, mindegyik kétnyelvű kiadás, és összesen fizettem 5000 forintnak megfelelő lejt a három könyvért.

Az elmaradhatatlan karácsonyi megfázás most is utolért, de szerencsére csak engem, a gyerekeknek semmi baja.

ma futottam két

ma futottam két” bejegyzéshez ozzászólás

  1. hajni szerint:

    velkám tu kolozsvár :) és egyúttal boldog karácsonyt!
    (ha Györgyfalva felé jártok, dec. 29-ig itthon találtok)

  2. Ez a poliromos sorozat, nem? Nekem egy régi Eckhardt mester van meg (egy kritikai kiadás, még az első generációs poliromok közül), de csak románul. De azért nagyon szeretem: időnként szembevirít zárójelben egy-egy románra le nem fordítható német bejegyzés… :-) Itt most ütött be a mennykő, a nagyobbik most lett himlős úgyhogy csúszik a hazamenetelem… pedig gondoltam, lecsapok én is Brassóban egy-két könyűre. Pech, na! :-(

Itt kommentelhetsz.

