mivel négykor

keltem (és ilyenkor mindig úgy érzem, hogy egy hős vagyok), és mivel csak egyszer borítottam fel a kávéfőzőt, csak egyszer égettem meg a kezem, amikor a forró kávéfőzőt megfogtam kesztyű nélkül,

becsomagoltam (azt hiszem, semmit nem hagytunk otthon), és még arra is maradt időm, hogy a hajamat megfessem, és kilakkozzam a körmöm.

A vonat zsúfolásig volt, a hatszemélyes fülkékben hatan ültünk, így Jakab végig az ölünkben volt, nem csoda, hogy most ki van simulva. Gedeonnak elolvastam a Boldog Herceget, és a végére már aludt, igaz, ő is ötkor kelt, és a napot egy hányással kezdte, ami az óvodai hányós-fosós eredménye volt. Én a hányós-fosóst tölgyfahordóban érlelt szilvapálinkával kezeltem.

mivel négykor

mivel négykor” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

