álmomban egy csapat

agresszív tizenévesnek kellett órát tartamon, akik nagyon nem akarták, hogy órát tartsak nekik, és minden létező módon ellenálltak, szivattak, verekedtek, visszapofáztak, semmilyen módon nem működtek együtt, hanem az volt a céljuk, hogy hisztéria-rohamot kapjak. Mint a sok lúd meg a disznó. Régen volt ilyen rossz álmom.

álmomban egy csapat

álmomban egy csapat” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Először azt, hogy “álmomban” valahogy átugrotta a szemem, elkezdtem töprengeni, hogy már megint hova keveredtél…. azért jó, hogy csak álom.

  2. Anna szerint:

    Én is sokszor álmodtam hasonlót. Aztán egy vizsgatanítás alkalmával, kiscsoportban megtörtént ébren is. “ilyent csak rossz álomban vagy rossz ébrenlétben lát az ember” Rejtő Jenő

  3. Én régebb még azt is álmodtam, hogy a szószéken nem találom a textust/elfelejtettem felvinni a jegyzeteimet/nem emlékszem a miatyánkra. Ez a miatyánkos sztori egyszer meg is történt.

Itt kommentelhetsz.

