aznap este mindig

jó ötletnek tűnik meginni a bort, amit a fogadáson adnak, meg a sört, amit meg nem. Csak ebben a lepolgárosult, májkímélő, kiszámítható világban a másnap reggel már nem tűnik olyan jó ötletnek.

***

Fél hatkor arra ébredtem, hogy Gedeon leesett az ágyból (még szerencse, hogy nem emeleteságy, de azért volt sírás-rívás), Jakab felsírt (kapott enni), én meg csak kicsit öntöttem mellé a kávét, és így másfél órával az ébredés után kezdem úgy érezni, hogy már be tudom fogadni a külvilág információit.

Bónuszként egy agnosztikus beszélgetés a napokból:

– Éjszaka olyan álmos vagyok, hogy nem mindig találom el a száját.

– Hát nekem is volt már olyan, hogy a szája helyett az orrába akartam benyomni a cumit.

aznap este mindig

aznap este mindig” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

