mondtam én, hogy

nagy performansz volt, amit az aneszteziológus alakított, állítólag szállóigévé lettünk a kórházban. Ma ugyanis megint (utoljára) voltam annál a dokinál (letelt a hat hét), akivel szültem, és megint visszatért a témára, és megint nem volt füle arra, amit én mondani akartam, hogy én mennyire másképp értékelem a helyzetet, csak elmondta a maga értékítéletét a helyzetről. Mert azt nem mondhattam el, hogy Kolozsváron az ilyesmi egyáltalán nem számít udvariatlannak (mert akkor el kellett volna árulnom, hogy tudom, hogy a doki kolozsvári), hanem a finomkodás számít annak, és hogy mekkora különbség van a tisztelet és a finomkodás között, hogy sokkal fontosabb az, ha valaki tényleg figyel arra, amit mondok, mint ha finom és nem figyel, és legalább végighallgat, mert ugye nem akartam elárulni, hogy a google a barátom, és hogy mindenkit meg lehet találni a neten, ha valaki egy kicsit keresgél, és hogy Kolozsvár kis magyar falu, a doki és az egyik unokatestvérem (akivel nem tartom a kapcsolatot) egy osztályba jártak, stb.

Most már tényleg kell vigyek annak a dokinak egy liter pálinkát (mert a hálapénz fizetség, és nem hála, a pálinka meg ajándék és figyelmesség, ha érzékeli valaki a különbséget), hogy ne érezze már szarul magát, csak még azt nem tudom, hogy csináljam, mert az ember ugye nem állíthat be a kórházba csak úgy, hogy megálljon a műtő ajtajában, és kihívja a dokit a műtétről, hogy “na, doktor úr, meghoztam a pálinkát”.

BTW minden rendben van, egészséges vagyok, “lehet szexelni”, kommentálta a doki.

mondtam én, hogy

mondtam én, hogy” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Igen.Ő persze nem így képzelte, hanem elmondta, hogy mit ajánl a védekekzére (egy évig nem lehetek terhes, és nem is biztos, hogy akarok még egyszer, evör).

    A legdrágább megoldásról beszélt a legtöbbet (hát persze biztos az a legjobb, de na. Biztos én vagyok a lecsóróbb páciense.), és ajánlgatta, hogy ő majd felteszi. Hát persze, gondoltam én magamban.

Itt kommentelhetsz.

