aki az óvodában

kitalálta, hogy majd az anyuka belehímezi (!!!) a frottir (!!!) törülközőbe a gyermek jelét, ami jelen esetben egy hajó, annak jó nagyot húznék a kezére a laskanyújtóval.

Egy órát kínlódtam ezzel a szarral, mert frottirba nem lehet hímezni, kézzel legalábbis biztos nem, és ronda is lett. Sok ideje nem káromkodtam ennyit ilyen rövid idő alatt.

Én elhiszem, hogy a kerületben unatkozó háztartásbeliek élnek, de azért nem kellene az életemet megnehezíteni, már így is elég nehéz önmagában véve is.

Reklámok
aki az óvodában

aki az óvodában” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Anna szerint:

    Létezik olyan filctoll amivel textilre lehet írni, mosással sem jön ki. Én a törülközőkre egyszerűen ráírtam a gyerek nevének kezdő betűit, de gondolom rajzolni is lehet ugyanígy. Nem drága, bármelyik hobbiboltban kapható.

  2. Anna szerint:

    Nem merem leírni véleményem, nagyon csúnya szavakat kellene használjak. Én két pici mellett biztosan nem lettem volna erre képes, valószínű elküldtem volna a gyereket rajzolt törülközővel az óvodába. További sok erőt, türelmet nektek.

  3. Ez tényleg borzasztó…
    Frottírba kézzel hímezni, na persze.
    És még elő is rajzolták. Egyáltalán, minek? Vigyen mindenki otthonról saját törülközőt, amit megismert, mert olyan van neki már régóta.
    Vagy legyen jel, de ahogy Anna mondta, egyszerűen berajzolva, és kész.

Itt kommentelhetsz.

