rossz kedvem van

(Variációk egy témára)

Beteg vagyok, amitől rossz kedvem van, és ettől rémeket álmodom.

Beteg vagyok, amitől rémeket álmodom, és ettől rossz kedvem van.

Rossz kedvem van, amitől beteg vagyok és ettőt rémeket álmodom.

Rossz kedvem van, amitől rémeket álmodom, és ettől beteg vagyok.

Rémeket álmodom, amitől rossz kedvem van, és ettől beteg vagyok.

Rémeket álmodom, amitől beteg vagyok, és rossz kedvem van.

Beteg kedvem van, és ettől egy rémálom vagyok.

Rossz beteg vagyok, és ettől a kedvem egy rémálom.

Rém rossz kedvem van, és ettől beteg egy álom vagyok.

Rémbeteg vagyok, és ettől a kedvem egy álom.

Beteg rossz álmom van, és ettől rémkedem.

Betegálom vagyok, és egy rémrossz kedv.

Rém van, és ettől beteg minden rosszkedvem.

 

 

 

rossz kedvem van

rossz kedvem van” bejegyzéshez ozzászólás

  1. doragon szerint:

    Szerintem a legjobbak: Rossz beteg vagyok, és ettől a kedvem egy rémálom. és Betegálom vagyok, és egy rémrossz kedv. :D

Itt kommentelhetsz.

