ez már a harmadik

átüvöltött éjszaka. Én nem értem, hogy bírja ezt valaki hónapokon át, én az első után elrohantam a patikába hasfájósoknak való tápot venni, meg gyógyszert hozzá. A héten viszont kifogytunk a hasfájós tápból, és rendelni kell, mert nem tartanak készleten, és egy nappal elcsúsztam, így másfél napot kénytelen volt azt a tápot enni, amitől fáj a hasa. Soha még egyszer nem csinálok ilyet.

A gyerek a tegnap annyira kimerült, hogy belealudt a sírásba, így végül valamennyit aludtunk is az éjszaka, mindenesetre azt a tápot, amit a gyerekorvos felírt, végleg le fogjuk cserélni a kólikás gyerekeknek való tápra, mert ez, hogy ordít a gyerek, és te nem tudsz csinálni semmit, se vele, se a ténnyel, hogy fáj neki, ez elviselhetetlen, a tehetetlenségtől szinte sírtam a tegnap, mert se a séta, se a masszírozás nem volt jó, se ölben, se háton, se hason, se vállon.

Azt pedig nem lehet, hogy én rendszeresen három órákat aludjak éjszaka.

Reklámok
ez már a harmadik

ez már a harmadik” bejegyzéshez ozzászólás

  1. rakkendroll… üdv a klubban. engem amúgy kevésbé zavarna, ha nappal legalább lehetne aludni a kisasszonnyal, de nappal meg ott van a “nagy”… ez a hasfájós tápszer tényleg ilyen hatásos?

  2. Anna szerint:

    Igazán sajnállak, tudom milyen, nekem is volt hasfájós gyerekem. Semmiféle gyógyszer nem segített rajta. Borzalmas volt, senkinek nem kívánom. Az enyém éjjel-nappal ordított. Aztán lassan elnőtte, kb. fél éves kora után kezdett 4-5 órát is aludni egyhuzamban.Kitartást, kívánom, hogy használjon a tápszer.

  3. Ó, szegénykém…
    Remélem, mielőbb kinövi. A köménymagtea, vagy ánizsos teakeverék (gyerektea, patikában, drogériában kapható), ilyesmi, nem használ neki?
    Úgy rémlik, régebben írtad, hogy neked az ilyenek nem válnak be, de a gyermeknek esetleg igen.

  4. köszönöm. az infacolt már mi is próbáltuk, nem segített, (az espumisan meg a gripe water sem). tápszerbe már nem kezdek, róz már 7 hónapos, mióta mást is eszik, sokkal jobb a helyzet, két hete volt egy egész estés ordítás (fél 7-től éjfélig, vigasztalhatatlanul), akkor kisírta magát, azóta nyugodtabb este.

Itt kommentelhetsz.

