már második

napja be vagyok zárva két gyerekkel, Gedeon meg van hülve. Már lekapartam a körömágyról az összes bőrt, napjában négyszer mosogatok, kényszeresen takarítom az asztalom.

Akinek nem hasfájós a gyereke, az nem is tudja, milyen luxusban él.

Na de azért elolvastam két fejezetet Boethius A filozófia vigasztalása c. opuszból (fordította HGY), megoldottam egy arab szótesztet (95%-os lett az arabról magyarra, és 83 a magyarról arabra, főleg a helyesírás miatt) és átolvastam egy nyelvtani fejezetet a főnevek neméről, állapotáról, eseteiről. És még mindig találok benne újdonságot.

 

 

 

már második

már második” bejegyzéshez egy hozzászólás

Itt kommentelhetsz.

