én soha nem voltam

édesszájú, de ez a cukor-diéta annyira betette az ajtót, hogy azóta elviselhetetlen vágyat érzek mindenféle édesség, de főleg a csokoládék iránt, és napjában többször eszembe jut az a marokkói csokitorta, ami 250 dirhem volt (6600 Ft), és egy hétig ettük, mert akkora volt, mint egy fél asztal.

Persze most is visszafogom magam, nem akarok elhízni, ha már ilyen ügyesen lefogytam, csak a hasam kell majd lemenjem, meg a csípőm környékéről a párnák, hogy minden jó legyen. Szóval most sem fogom túlzásba vinni a csokoládé-evészetet.

De azért ma Szentendrén megettem egy szelet csokitortát, és utána a képen látható elégedett mosollyal néztem a világba.

CIMG2928

Reklámok
én soha nem voltam

én soha nem voltam” bejegyzéshez ozzászólás

Itt kommentelhetsz.

