mikor bent voltam

a kórházban, le volt tiltva a telefonom, és nem tudtam hívni senkit, se internetezni rajta, se blogot írni, mert nem volt pénzem kifizetni a számlát csak, és mikor visszakapcsolták, nem indult be újra a net. Ma másfél hét után végre felhívtam az ügyfélszolgálatot, és miután 15 perc felesleges gombnyomogatás után bejutottam az ügyfélszolgálatra, ott kiderült, hogy az egész cucc működik. És csak annyit kellett csinálni vele, mint az amerikai kormánnyal hogy kikapcsoltam és újra bekapcsoltam. És ki gondolná, hogy tényleg működik.

A kép felirata: ide verje a fejét.

Loc_de_dat_cu_capu_by_MrDestiny80

 

Reklámok
mikor bent voltam

mikor bent voltam” bejegyzéshez egy hozzászólás

Itt kommentelhetsz.

