ma semmi érdemleges

nem történt azon kívül, hogy szinte felgyújtottam a konyhát, és megtámadott egy lódarázs.

***

A konyhát vacsorafőzés közben próbáltam meg felgyújtani, amikor datolyás rizset főztem, és az olajban piruló datolyákra rátöltöttem egy kis mártást, ami elkezdett sercegni, a sercegő olaj meg begyulladt. Aztán, mire csináltam volna bármit is, magától elaludt. Szerencsére magas a belmagasság, nem lett kormos a plafon.

A lódarázs (4 cm hosszú) fürdés közben jött be a fürdőbe, amitől én nagyon megijedtem, mert allergiás vagyok a darázscsípésre, a terhesség, a begyulladt aranyér, a vizesedés, a cukor, a diéta és a túlhordás mellett pont az hiányzik még, hogy megcsípjen és allergiás sokkot kapjak. A darázs erre fejest ugrott a fürdőkádba (nem tudtam, hogy a darazsak ilyen sportosak), amiben épp ültem, erre én visítottam egyet, és behúzódtam a legtávolabbi sarokba, amitől Gedeon megijedt, és elkezdett sírni és izgulni, egyedül a darazsat nem látszott zavarni a fesztivál, amit csinált, nyugodtan úszott a vízben, amíg G. kihalászta.

Reklámok
ma semmi érdemleges

ma semmi érdemleges” bejegyzéshez ozzászólás

  1. a lódarazsak sajnos itt laknak az egyik szellőzőcsőben, egész nyáron küzdöttünk velük, nagyon ijesztőek. Ősszel majd le kell szedetni a fészküket.

    Ez a fejesugrás a lámpáról tényleg nagyon brutális volt, még a végén egy lódarázsnak kell megköszönjem, hogy szülök, annyira megijedtem, hogy most görcsöl a hátam.

  2. vica57 szerint:

    Egy lódarázstól én is megijednék, pedig nem vagyok sem allergiás a csípésre (legalábbis háziméh, poszméh és normál méretű darázs csípésére), sem fóbiás. De akkor is, az ember ott van csupaszon, nagy pocakkal, szóval a normálisnál nagyobb szúrható felülettel, és még ki sem tud úgy pattanni a vízből, mint általában…
    A konyha felgyújtása se semmi, kalandos napod volt ma, mondhatom. :-o

  3. A nap tkp. egészen jó volt, mert “ágynyugalomban” töltöttem, megnéztem három részt a Midsomer murdersből, meg dolgoztam kicsit, egészen négyig, mert akkor megyek a gyerekért. Onnantól kezdve gyorsultak fel az események.

  4. Nálunk is van lódarázs, de idén elég kevés pofátlankodott be. Szinte már unott pofával közlöm velük, hogy “Takaloggy!” (á’la Lóbelt a Munkaügyekből), aztán vagy kimennek, vagy rá kell segíteni. Utálatos rohadt dögök!

Itt kommentelhetsz.

