mámma mán csak

ennyire telik, buta poénra, mert hatkor keltem, tanítottam 2×1,5, és aztán 1×1 órát, nagyot beszélgettünk Zs-val, és aztán hazaértem, gyerek, fürdés, minden.

CIMG2890

mámma mán csak

mámma mán csak” bejegyzéshez ozzászólás

  1. vica57 szerint:

    Szép a pocak, Jakabnak majd megmutatod az első sztárfotóját?
    OK, persze, még vannak az UH képek, de ez külső :-)

  2. Ez tényleg nagyon cuki has. Ma láttam egy ijesztőt, a csaj kifejezetten vékony volt, melle se volt semennyi, a hasa pedig akkora volt, hogy vízszintesen ugrott előre, nemcsak egy söröskorsót, de egy laptopot is megtartott volna. Ha képen látom, biztos lettem volna benne, hogy photoshop.

  3. :) az enyémen sajnos nem lehet semmit tartani, mert olyan vékony a hasfalam, hogy a gyerek érez mindent, és így én is. De azért ülve a kávéscsésze megállna rajta. Az enyém olyan kerek, akárcsak a sári berek.

Itt kommentelhetsz.

