álomban kirándulni

voltunk, rengeteg ismerőssel, közelebbivel és kevésbé közelivel, és megint ugyanazt az érzést álmodtam, hogy az, akivel én beszélgetni szeretnék, nem beszél velem, mert mindig van körülötte valaki, aki fontosabb, nem tudok hozzáférkőzni, az elutasítottság és viszonzatlanság érzése végignyomasztotta az egész álmot, amiben

éjszakára meg is érkeztünk a Balaton/tenger partjára, ahol nagy tábortüzezést és alkoholizálást rendeztünk, amiből én persze kimaradtam, és egy adott pont után mindenki fürödni akart, és meztelenül fürödtünk a vízben, és ismét ugrottam fejest, ami álmomban nagyon prímán megy, de a valóságban nem, a vízben rengetegen voltak, többek között a macskám is, aki búvárüzemmódban működött épp, én meg kiskalanakat szedtem a víz aljáról, mert kerestem egyet, ami az enyém, de nem találtam, találtam viszont sok másikat, ami nem az enyém,

és az álom végén, miután kifürdőztük magunkat, valami lepra szállodában aludtunk el nagyon kiábrándulva és nagyon szomorúan, hálózsákban.

álomban kirándulni

álomban kirándulni” bejegyzéshez ozzászólás

  1. vica57 szerint:

    Sajnálom, hogy elutasítottnak érzed magad :-(
    Csak jelezném: a Balatonban nem életbiztosítás fejest ugrani…
    Részben a turzások (homokpadok a víz alatt a déli parton), részben a partvédelem terméskövei miatt.
    További probléma, hogy ahol igazán mélyül már a víz (a legkülső turzáson kívül), ott az alja nagyon hideg tud lenni és izomgörcsöt okozhat. Gondolom, mivel nincs igazán áramlás az alsó vízrétegekben, valamint a víz átlátszósága pocsék, nem melegszik fel az alja. Én mindig onnan tudtam, hogy elhagytam a sekélyest, hogy kezdett a lábam fázni a vízben.

  2. Azért nincs ilyen szoros kapcsolat az álom és a valóság között, mert olyankor is álmodom negatív érzelmeket, amikor a valóságban teljesen pozitív vagyok. nem tudom, mitől függ. Mindig is voltak rémálmaim, gyerekkorom óta, csak a jellegük változott meg, meg az, hogy most már kb. tudom, hogy mit miért álmodok.

    Nem agyok benne biztos, hogy a Balaton volt álmomban, a valóságban meg úgyse ugranék fejest :)

Itt kommentelhetsz.

