mai duracell

Hat adag mosás, terítés, megszáradt ruhák elrakása, főzés (almaleves, rakott krumpli), 2 polc felfúrva, utána takarítás, rendezés, a gardrób rendbetétele, harminc ing kivasalása három menetben, listák írása, Midsomer murdersből egy epizód, mert a másodikba már belealudtam, semmiféle szellemi munka. Hasznos nap volt.

Végre felszámoltam a vasalnivalót, már nagyon nyomasztott a sok hosszú ujjú ing, most mind szépen ülnek a szekrényben. Holnap valódi pihenőnapot tartok (bár kellene takarítani, ablakot mosni, amíg szép az idő, meg varrni egy sapkatartót, meg megvarrogatni az elszakadt dolgokat).

Mennyire ironikus ez, hogy hirtelenhirtelenhirtelen ilyen házias lettem.

Reklámok
mai duracell

mai duracell” bejegyzéshez ozzászólás

  1. vica57 szerint:

    Én meg már azt hittem, épp Jakabot hozod világra, azért nem írsz semmit :-)
    Ezeket úgyis meg kellett csinálnod valamikor (mivel eddig is rád várt…), és legalább majd nyugodtabban töltheted az időt a kicsivel, nem nyomaszt a sok ing meg egyéb :-)
    Nekem a négy adagból csak egy száradt,meg, a kutyaágyneműk :-)

Itt kommentelhetsz.

