közírónak, publicistának

kellene mennem, amúgy is mindenről véleményem van. Tegnap a blog rekordokat döntögetett, a harmadik legnépszerűbb bejegyzés lett a különvélemény, közvetlenül a nők az egyházban és a ma a prédikáció c. bejegyzéseim után.

Nem értem, tényleg ekkora igény van a teológiai/vallási tartalmú cikkek iránt? Jó lenne érteni, mitől ilyen népszerű ez a három, általam eléggé szakmainak, és ezáltal belterjesnek gondolt cikk.

A másik érdekesség, hogy azt gondolnám, hogy ha egyszer valaki idetéved, és elolvas egy cikket, akkor talán többet is elolvas, belenéz az archívumba. Ehhez képest csak egy új olvasó van (mármint akiről én tudok), akit ezúton is üdvözlök itt szürreáliában.

Reklámok
közírónak, publicistának

közírónak, publicistának” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Ha egy dolgot úgy tudsz leírni, hogy az szakmai/belterjes de ettől még érthető/logikus, akkor szerintem van rá igény. Ahogy az ábra is mutatja :)

  2. Részemről azért van az ilyen jellegű bejegyzéseidre igény, mert a) alapvetően egyetértek Veled, viszont nem vagyok elég tájékozott, hogy én írjak róla, Te viszont igen. Vagy a b) verzió, hogy sosem olvastam a témában (olyasmit, ami megfogott volna), Te viszont úgy fogalmaztad meg, hogy felkeltette(d) az érdeklődésemet.

  3. Ha találnál olyan sajtóorgánumot, amely felvállalja a véleményedet, akkor bizony lenne helye a publicisztikáidnak. Milyen jó is volna, egy tiszta hang :-)

    Nekem tetszenek az írásaid, és pont a vallással kapcsolatosak (meg az iszlámmal, meg a kisebbségi/többségi léttel, meg stb. :-) ) is nagyon, mert te úgy írsz, hogy azt egy ateista/másként gondolkodó is el tudja fogadni, meg tudja érteni az álláspontodat, sőt: igazat tud adni. Anélkül, hogy a saját véleményét feladná.

    Árnyaltan fogalmazol, érezni lehet a meggyőződést, és ugyanakkor nem erőlteted rá másokra. Jól át tudod adni az ismereteidet. Ez fontos (és nem túl gyakori tulajdonság), mert pont az a baj nálam, hogy bár sok mindent olvasok, általában igyekszem is összefüggéseiben látni a dolgokat, de az igazán mély ismeretek hiányában sokszor vagyok felületes, esetleg mert az indulataim félre visznek. Jelen esetben pl. nem tettem markáns különbséget az egyház és a képviselői illetve elvei között. Ezután majd megpróbálom :-)

Itt kommentelhetsz.

